dilluns, 4 de febrer del 2013

OPEN C.V. XCO ELX

Ja estic ací un altra vegada per contar la crónica d'un altra competició, la btt. Comence el meu 3er open de la Comunitat Valenciana amb moltes il·lusions, però veig que el nivell cada any puja moltíssim i on abans erem uns 30 èlits a l'escomençament de cada open, enguany erem 50. Una parrilla amb 100 persones entre èlits, sub-23, sèniors i juniors, molta gent, més que mai. Les primeres rampes em costen barbaritats, ja que a les enganxades i parons tinc que sumar-li que les pates en gelat no em funcionen. Intente recuperar temps a les primeres baixades i zones tècniques però l'aglomeració de gent no em deixa fer la meu cursa i fins la 2a volta no agafe el ritme.




Gràcies Pina per les fotos, impressionants!

El circuït es molt divertit, tal vegada el millor que he fet en un Open, tot el contrari del que deia la gent, si que era tècnic, ja que a la mínima que et descuidaves, ja havies rebentat el neumàtic en alguna de les moltíssimes pedres que hi havien incrustades al terreny. Per tant hi havia que anar molt concentrat, però prompte comence a estar més a gust i cada volta realitzava millor temps, fins que aparegueren 2 "obusos" que em pasaren i quasi em lleven el casc, els dos primers de la cursa em van doblar a mitjan de la 4a volta. D'aquesta manera em disposava a completar els últims km's més que satisfet, ja que he mantingut un bon ritme i comparant temps en altres categories i corredors, trobe que porte millor nivell que al 2011.

1 comentari: