dimarts, 9 de juliol del 2013

VOLTA A PEU MARENY DE BARRAQUETES

Açó de l'estiu no porta cosa bona, perquè ja són entre 2 i 3 kg els que he guanyat amb bons esmorzars, dinars i sopars. Tot açó es tradueix en un aument de la massa corporal, gens aconsejable per a córrer.
Anem a la cursa. Ens tornarem a ajuntar en massa familiars i amics engantxats al running, per a disputar aquesta cursa amb un recorregut completament plà de 7100 mts. que transcorre pels camps d'arrós de la localitat, amb 4 km sobre terra.
En el primer km ja es veia al primer classificat totalment distanciat del segon i aquest del pilot principal, quins bésties! La meua missió era anar tota l'estona a 3'50'' durant els 5 km's inicials i després baixar d'aquest temps els dos últims 2100 mts.



Eixa era la idea però al km4 les coses no em quadraven ja que s'em feia pessat rodar per pista de terra i els km's no estaven ben senyalitzats.
Ja en els últims 2000 mts. em passa factura el dinarot que m'havia fet i la motivació va decaure quan vaig comprobar que al km 6 portava 24'12'', ho trobava imposible ja que aixó significava que anava a més de 4' el km i no em donava eixa sensació, lògicament era imposible, però estaba totalment desmotivat i no vaig disputar a fons l'últim km.
Al final en el meu primer 7.000 marque 27'34'' a 3'53'' el km, el 54 de la general d'uns 700 corredors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada