dimarts, 2 de març del 2010

AUTONÒMIC BIKE MARATON QUESA

Duresa, es la paraula d'aquest autonòmic. El circuit constava de dos ports amb 3 trialeres molt guapes, tot açó amb la motivació dels corredors per ser la primera prova important de l'any.Fins i tot va vindre el biker mundialista Sergio Mantecón que va motivar encara més els corredors valencians.

Comencem rodant en gran grup, erem uns 200, en la primera pujada,curta però intensa, la gent es dispara i comencen els atacs. A mí comencen a pasar-me molts bikers i decideixc reservar un poc per el que ve. Arriben les rampes dures i comence a pujar bé, solt, però pose 2 vegades el peu a terra i el meu company d'equip Miguel Angel va xafant-me els talons.

Apleguem al que m'agrada a mí, la primera trialera, llarga i molt divertida, però amb massa trànsit, cosa que m'obliga a frenar en nombroses vegades.

Entrem al poble i la gent està volcada amb la prova ( un 10 per a l'organització), des d'ací ens dirigim cap a la "insubible" amb rampes del 23% i molta gent "a pata". Ja en la segona trialera comencem a baixar i el trànsit es més notable, cosa que no em permet avançar en aquest terreny favorable.

Però em trobe bé i acabé amb la última trialera avançant algun corredor.

Primera prova com a federat amb el resultat següent:

El 157 del autonòmic, 32 elit bike maraton, 2h 57', 16,9 Av., 164 ppm.

El meu company Miguel Angel i jo esperem estrenar la equipació del GD Belga puntuant a la primera prova de Polop del Open de la CV.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada